FANDOM

Zombie - agresywny mob,spawnujący się w jaskiniach. Jak Szkielet pali się w świetle słońca.

ZachowanieEdytuj

Zombie atakują Osadników, zmieniając ich w swoich pobratymców, Zombich NPC-ów. Zaatakuje Gracza powoli odbierając mu życie przez kontakt, podnosząc ręce do góry. Może także podnosić lub ubierać przedmioty z ziemii, takie jak ziemia, lub może z nimi występować naturalnie, np. łopata czy miecz.

Kurzy jeździec Edytuj

Istnieje też kurzy jeździec, to rzadki wariant małego zombie usiadającym kurę, nie otrzymuje obrażeń od upadku, lecz od Lawy otrzymuje. Podobny do Pajęczego Jeźdźca, który ujeżdza pająka.

Znajduję się także w Netherze, wtedy będzie na nim siedzieć mały Zombie Pigman.

WalkaEdytuj

Zwykłym żelaznym mieczem pada na 3 hity. Może się pojawić w zbroji oraz z jakimś narzędziem.

Zombie potrafi przyzywać inne zombie do pomocy. Oznacza że jeśli będą w pobliżu inne zyskamy Zgniłe Mięso. Zombie został dodany w wersji Classic 0.2.4 (Survival Test) jako mob po usuniętym Człowieku. Zombie zwykle występują w grupkach . Światło słoneczne powoduje ich śmierć więc szukają przedmiotów do ochrony Gdy pada Deszcz zombie się nie pali, tak samo jak w Wodzie.

ZombieFaceZombieEdytuj

Zombienpc

Zombie Osadnik

Małyzombie

Mały zombie

Images.qw

Zombie

Images.pz

Zombie-NPC w złotej zbroi

7e0a44c20000140153878f57

Kurzy jeździec