FANDOM

3722bb0841

Tworzenie wiadra w Crafting'u.

Bucket

Wiadro

Wiadro (ang. Bucket) - przedmiot w Minecraft'cie. Tworzy się je z trzech Sztabek Żelaza. Dzięki niemu możemy pozyskać Wiadro z lawą, Wiadro z wodą i Mleko (klikamy prawym przyciskiem myszy na Lawę lub Wodę lub Krowę). Wiadro jest Białe, Jasnoszare i Szare, a w niektórych miejscach jest Czarne. Możemy go znaleźć w skrzyniach Opuszczonej Kopalni i Domku Kowala.

LawawiadroWiadro z Lawą Edytuj

SEAU DE LAVE (MINECRAFT)

Wiadro z lawą

Wiadro z Lawą (ang. Bucket with Lava) - można je pozyskać dzięki kliknięciu na pełną lawę. Można ją rozlać. Wygląda tak jak wiadro, tylko w środku jest tekstura lawy, wygląda też że wylewa się trochę.

Wiadro z Wodą Edytuj

Wiadro z Wodą (ang. Bucket with Water) - można je pozyskać dzięki kliknięciu na pełną wodę. Można ją rozlać. Jej wygląd jest taki sam jak wiadra lawy, tylko tekstura zmieniona na niebieskie kolory.

Mleko Edytuj

Mleko (ang. Milk) - można je pozyskać dzięki kliknięciu (wydojeniu) krowy. Nie można jego rozlać, ale można je wypić. Gdy ktoś w nas rzucił miksturą i się trujemy, to można wypić mleko, ono niszczy każdą miksturę i absorpcje. Użyte jest w konstruowaniu Ciasta.

Wiadro Oleju Edytuj

Wiadro Oleju - to wiadro dostępne w modyfikacji. Nie można go rozlać. Jest potrzebny przy czymś.