FANDOM

Szmaragd Edytuj

Emerald

Szmaragd

Szmaragd (ang. Emerald) - przedmiot i materiał handlu w Minecraft. Występuje on od aktualizacji 1.3. Jest to rzadko występujący minerał, który można kupić i wykopać. Jest materiał potrzebny w handlu z Osadnikami. Można wytworzyć Blok Szmaragdu. Jest to szmaragdowozielony rąb. Niestety nie można go znaleźć w rzadnej ze struktur w Minecraft'cie. W jakiejś modyfikacji można stworzyć Szmaragd z Szmaragdowych odłamków.

Ruda szmaragdu Edytuj

Ruda szmaragdu (ang. Emerald Ore) - jedna z rud w Minecraft'cie. Ma inną grafikę niż inne rudy. Można ją spotkać drążąc góry, jak i w jaskiniach. Jest to ruda, która jest bardzo rzadko spotykana i zazwyczaj (95% szans) jest napotykana sama i jest niewielka szansa (pięcioprocentowa) na znalezienie przynajmniej dwóch rud. Mamy też 8% szans że Osadnicy mają do sprzedania tę rudę za (przykładowo) diamenty. Rudę tą kopiemy od żelaznego kilofu w górę.

Crafting bloksz

Konstruowanie Bloku Szmaragdu

Blok szmaragdu Edytuj

Blok szmaragdu (ang. Block of Emerald) - blok w Minecraft'cie. Tworzy się go z dziewięciu szmaragdów. Jest on szmaragdowozielony. Na nim można zauważyć granice szmaragdu.

Blok szmaragdu

Blok Szmaragdu

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Zamiast szmaragdu miał być rubin.