FANDOM

Skrzynia Kresu (ang. Ender Chest) - to skrzynia dodana w wersji Snapshot 12w21a, czyli Minecraft 1.1.

Wykorzystanie Edytuj

Ma właściwość teleportowania przedmiotów. Działa to na takiej zasadzie, że jak gracz do jednej skrzyni włoży jakiś przedmiot to ten przedmiot pojawi się we wszystkich innych tego rodzaju skrzyniach. Umożliwia to graczowi łatwe teleportowanie zasobu w odległe miejsca. Skrzyń Kresu nie można łączyć, lecz można postawić jedną obok drugiej w przeciwieństwie do zwykłej skrzyni. Skrzynia Kresu posiada taką samą wytrzymałość jak obsydian, dzięki czemu ciężko zniszczyć ten blok. Postawiona skrzynia emituje niewielkie światło poziomu 6 i wokół niej fruwają fioletowe cząsteczki podobne do tych jak u Enderman'ów lub portalu. Gdy skrzynia Kresu zostanie zniszczona, przedmioty będące w niej nie wypadną, ale zostaną zapamiętane dzięki czemu gracz będzie mógł je odzyskać w razie potrzeby. Transportując przedmioty tą metodą, gracz może szybko przetransportować duże ilości materiału.

Drop Edytuj

Po zniszczeniu jej wypada z niej 8 sztuk obsydianu, lecz gdy zostanie zniszczona za pomocą narzędzia zaklętego jedwabnym dotykiem, otrzymamy skrzynię kresu bez utraty materiałów.
Ender Chest

Mechanizm Skrzyni Kresu

Konstruowanie Edytuj

Taką skrzynie tworzymy tak samo, tylko że zamiast Desek dajemy Obsydian i po środku układamy Oko Kresu.

Bugowanie Edytuj

Jak każdy przedmiot i blok Skrzynia Kresu może się zbugować.