FANDOM

BiblioCraft Mod (pl. Bibliokonstrowanie) - modyfikacja dodająca nowe bloki i meble do gry. Regał będzie miał zależny kolaor z jakich desek go robimy.

Żeby włożyć książki na regał trzeba kliknąć na nim prawym przyciskiem myszy. A wtedy otwarte zostanie menu, w którym można umieścić książki. Regal ma dwie półki, które pomieszczą w sumie 16 książek (8 na każdą półkę). Jednak na ten regal możemy dać tylko enchantowane książki. Zwykłych nie można.

Robi się go z sześciu desek ustawionych po bokach i trzech drewnianych pół płytek pośrodku. Wszystkie materiały muszą być z tego samego drewna.

Stojak na zbroję Edytuj

Jest to mający dwie kratki wysokości coś w rodzaju wieszaka. Możemy na nim umieszczać swoją zbroję (hełm, napierśnik, spodnie i buty).

Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy wyskakuje menu z czterema slotami, w których możemy umieścić części naszej zbroi. Hełm na górze, napierśnik niżej, spodnie niżej i na dole buty. Jeżeli chcemy ułożyć zbroję trzeba to robić w kolejności. Stojak odróżnia zwykłe i enchantowane zbroje.

Żeby go zrobić trzeba ustawić trzy kamienne pół płytki na dole i dwie sztabki żelaza pośrodku.

Gablota Edytuj

W gablocie możemy chować jedynie narzędzia, ale ma ciekawy wygląd. Gablotka będzie wyłożona takim kolorem wełny jakiego użyjemy w craftingu. To samo tyczy się drewna.

Klikając prawym przyciskiem myszy otwieramy menu, gdzie jest tylko jeden slot. Włożyć tam możemy miecze, topory, łuki, wędki. Gablota ma drzwiczki, które można otwierać i zamykać klikając na nie. Słychać wtedy bardzo ciekawy dźwięk trzasku i skrzypnięcia. Gdy gablotka jest otwarta możemy ją zapełnić lub opróżnić.

Robi się go ze szkła na górze, wełny na środku, a wokoło drewnianych pół płytek.

Półka na fiolki Edytuj

Tutaj kładziemy fiolki z miksturami (tylko to). Mogą to być zarówno zwykłe, miotane i enchantowane.

Otwieramy menu jak wcześniej. Jest 12 miejsc na półce, po cztery na każdy poziom. Tak jak poprzednio zależnie od tego jakiego użyjemy drewna taki wygląd przyjmie półka na fiolki (potocznie nazywane Potionami). Również potiony nie będą ustawione jeden obok drugiego, jeśli będą oddzielone.

Półkę robimy z pustej fiolki na środku, dwóch deskach po bokach i sześciu drewnianych pół blokach na górze i dole (muszą być z tego samego drewna).

Półka narzędziowa Edytuj

Możemy ty kłaść jedynie narzędzia i bronie. Z przodu półki widać nawet żelazne wypusty, na których wieszane są narzędzia.

Możemy kłaść tam jedynie miecze, kilofy, siekiery, łopaty, motyki, nożyce, wędki, łuki i strzały. Również jak wcześniej pokazywane będzie gdzie co się znajduje.

Robiony jest z jednej sztabki żelaza na środku, a wokoło drewnianych pół bloków (to samo drewno).

Zwykłe półki Edytuj

Tutaj wszystko można kłaść poza narzędziami (oprócz nożyc).

Jedzenie, materiały i tym podobne można umieścić tak jak wcześniej. Można je robić ze wszystkich rodzajów drewna. Są w niej cztery sloty.

Na środku blok deski, a na górze i na dole pół bloki. Takie samo drewno.

Etykieta Edytuj

Za ich pomocą można łatwo oznaczać skrzynki.

Można w nich wszystko umieścić. Mają trzy sloty. Jeden główny i dwa dodatkowe. Przydatne w magazynkach i podobnych miejscach.

Sześć drewnianych pół bloków na środek i na dół (takie same).

Biurko Edytuj

Można na nim przechowywać książki i pisać. Daje również światło.

Można włożyć całe stacki lub pojedynczą książkę. Nie zajmuje dużo miejsca. Jest to jednokratkowe biurko z niewielką świeczką po lewej i kałamarzem po prawej. Zależnie jakich desek użyjemy taki będzie mieć kolor.

Trzy drewniane pół bloki na środku, dwie takie same deski na dole po bokach, pochodnia po lewej na górze i pióro po prawej.

Tabela składu Edytuj

Można sprawdzać i zarządzać nią graczami oraz publikować i kasować dane.

Blok ten wygląda trochę jak labirynt. Można na nim kłaść książki i ramki. Ma niewielki rozmiar i jest dość skomplikowana w użyciu. Co ciekawe przy craftingu możemy mieszać różne rodzaje desek.

Drewniane pół bloki na środku, dwa bloki na dole po bokach, redstone na środku, na dole, ramka na środku, na górze i dwie sztabki żelaza.

Prasa drukarska Edytuj

Jest to urządzenie umożliwiające graczom drukowanie książek, które napisali.

Ma wysokość półtora bloku i szerokość nieco ponad kratkę. Kolor maszyny to szary, stół jest z drewna. Na tej prasie jest też możliwość enchantowania książek.

Robi się ją z trzech bloków żelaza na dole, dwóch drewnianych pół bloków na środku, po bokach, jednej żelaznej płyty naciskowej na środku, dwóch sztabek żelaza po bokach na górze i pustynnej różdżki.

Drewniany stolik Edytuj

Na tym stolik można położyć wszystko według naszych upodobań.

Zrobiony z różnych rodzajów drewna jest ładnym dodatkiem do naszego domku. Co ciekawe jeśli obok siebie postawimy dwa takie same stoliki, złączą się w jeden duży stół.

Robi się go z trzech pół bloków na górze i dwóch bloków pośrodku.

Latarnia Edytuj

Jest to niewielkie oświetlenie do każdego szanującego domku.

Latarnia może być wieszana na suficie, ścianie lub postawiona na podłodze. Co ciekawe po zrobieniu takiej latarni możemy pomalować świeczkę.

Robi się ją z czterech szkieł ustawionych na rogach, dwóch jasnopyłów na górze i dole, dwóch sztabek złota lub żelaza po bokach i jednej pochodni na środku. Można ewentualnie zamienić miejscami pył i sztabki.

Luksusowa lampa Edytuj

Trochę współcześniejsza lampa, która emituje tyle światła co jasnogłaz.

Tak jak latarnie mogą być umieszczane i na podłodze, ścianie i suficie. Sam abażur jest zawsze biały, za to podstawa może mieć różne kolory

Dwa szkła umieszczamy na górze, po bokach, a między nimi układamy glowstone. Potem na środku dwie sztabki złota, a na dole po bokach samorodki. Można również użyć żelaza zamiast złota.

Słoik na ciastka Edytuj

Dekoracyjny słoik na słodycze.

Ciekawostką jest to, że emituje sygnał redstone, gdy jest otwarty. Oprócz tego może pomieścić do ośmiu ciastek i być ustawiony na każdej powierzchni.

Robi się go z jednej sztabki żelaza na górze, na środku, jednego ciastka poniżej i jednego czerwonego proszku najniżej. Po bokach ustawiany cztery szyby.

Stojak na płyty Edytuj

Można go umieścić, na podłodze, ścianie lub suficie.

Pomieści do 9. płyt. Zmieści każdą płytę. Może być obracany, a płyty wkłada się prawym przyciskiem myszy. Jak zawsze!

Robi się go z trzech drewnianych półbloków na dole i trzech patyków na środku. Drewno może być różne.

Talerz obiadowy Edytuj

Ciekawy element do jadalni.

Pomieści do trzech elementów żywności. Jedzenie zostanie umieszczone na talerzu, gdy je trzymamy i klikniemy prawym przyciskiem myszy. Tak samo będzie, żeby zacząć jeść. Gracz przestaje jeść, gdy nie jest głodny lub, gdy jedzenie się się skończy.

Robi się go z trzech półbloków kwarcu ustawionych na środku. Otrzymujemy w ten sposób dwa talerze.

Taboret Edytuj

Ramka na mapę no i chuj nie ? czy ktoś to wkońcu opisze ? jak zrobić wyjebistą mapę Edytuj

Luksusowy stół rzemieślniczy Edytuj

Luksusowa tabliczka Edytuj

Postument na miecz Edytuj

Dzwonek biurowy hahahahahahahhahaahahh jebać Edytuj

Zegar wahadłowy Edytuj

Maszyna do pisania Edytuj

Prasa malarska Edytuj

Ramka na obraz Edytuj