FANDOM

Beta (pl. B/2, gr. ϐ) - to wersje, zaraz przed pełną wersją Minecraft'a. 

InformacjeEdytuj

Beta to ostatnia faza testów Minecraft'a. Została ona ogłoszona na blogu Notch'a w dniu 11 grudnia 2010 r. i została wydana dziewięć dni później, 20 grudnia 2010 r. Przejście z Alphy do Bety spowodowało wzrost ceny o 50% (25% od poprzedniej ceny), oraz drobne aktualizacje strony głównej.

Beta 1.2 Edytuj

Wersja Beta 1.2 została wydana została 13 stycznia 2011 r., dodała ona Ciasto, które zapowiedziane zostało po nominacji gry do głównej nagrody Mod DB 2010 "Indie Game of the Year", jako "symbol" zwycięstwa gry. Można już farbować owce i wełnę, dzięki dodanych barwnikom, jednym z barwników jest mączka kostna, robiona z dodanej kości. Dodano dwa nowe drzewa: Brzozę i Świerk.

Beta 1.4 Edytuj

Są bugi z wodą i łóżkiem. Pomysł na doniczkę (dzbanek), który wykonano w Minecraft 1.4. Dodano zablokowaną skrzynię.

Beta 1.4_01 Edytuj

Zablokowane skrzynie nie są naturalnie spotykane.

Beta 1.5 Edytuj

Od wersji Beta 1.5 są Osiągnięcia, zwane Achigmentami i Statystyki. Dodano zasilane tory i tory z czujnikiem. Dodano sadzonki drzew, deszcz, śnieg i to że gdy w świnię uderzy piorun to się zamieni w Świniozombie.

Beta 1.6 Edytuj

Wprowadzono trawę, z której wypadają nasiona, mapę, że tory z czujnikiem lepiej przyśpieszają. Poprawiono dźwięk deszczu.

Beta 1.7 Edytuj

Beta1.7.3

Plaża w Beta 1.7.3

Nie można aktywować TNT łapką. Dodano tłoki; tłok i lepki tłok. Dodano nożyce, dzięki którym można zbierać więcej wełny i liście. Są nowe tekstury; Bruku i Cegły. Można stawiać płotki i pochodnie na płotki.

Beta 1.8 Edytuj

Usunięto odległe lądy.Dodano rzeki i nowy generator światu. Dodano drzewa grzybowe, tryby Adventure i Hardcore, Enderman'a, wąwozy, doświadczenie, kucanie, pnącza, animację skrzyń i kamienne cegły, w lochach. Dodano pieczone mięsa: Befsztyk, Pieczony Schab i Kurczak, które dodają więcej punktów głodu. Dodano Opuszczone Kopalnie.

Beta 1.9 Edytuj

Osobny artykuł: Beta 1.9.

Można rozmnażać zwierzęta.